čtvrtek 10. března 2016

Ciao!

Rozhodla jsem se založit tenhle blog, protože si nechci zavalovat svůj osobní blog příspěvky o Itálii. A velice ráda se vyjadřuji písemně, obzvlášť v této době videí. 
Itálie je moje láska, zvláště jih. Pravda, severu jsem tolik nepoznala. Ale víte co, moře, slunko, teplo, italština... a to všechno jih má. Nespoutanost, zapomenutost, autentično. Každý na mě pořád - "A proč jezdíš jen do Itálie?" Pravda, chtěla bych do Disneylandu, studií Harryho Pottera v Londýně, Santorini v Řecku a tak dále a tak dále. Ale když už se přes rok učím tu italštinu a pořád a pořád někde na internetu objevuji místa v Itálii, které bych chtěla vidět...vše ostatní holt počká, až budu bohatá :)
Asi nejsem doopravdovou cestovatelkou, i když se někdy snažím jít off beaten path, ale já vám nevím. Mě Asie a všechny možný -Stány nelákají o.O Ale asi hlavní je, jak se člověk cítí a tak. A Itálie mě plně uspokojuje. I když to je zatím takové začátnické. Ale kdo ví, co se z toho vyvine :).
Ciao!


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14790159/?claim=paatqttx3sb">Follow my blog with Bloglovin</a>

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...