pátek 11. března 2016

Skrytý poklad Al Tagliere

Chodila jsem kolem ní přes rok a půl. A pak jsem si nějak všimla, že asi tak padesát metrů od baráku mám pravou italskou trattorii Al Tagliere! Nerada chodím do restaurací sama - co dělat, kam se koukat..? Ale včera po hnusné denní službě jsem se konečně odvážila. 
Přišla jsem, nikde nikdo, prázdno. Tím to je ještě "trapnější". Nicméně jsem si objednala Pasta fresca alla puttanesca a dvě deci bílého. Interiér strohý, klasické červenobílo-kostkované ubrusy, ale fakt to budí dojem Itálie. Ještě navíc tam hrálo Radio Italia. Po mně přišli tři Italové, balzám na duši slyšet italštinu a jak kuchař na ně od pece na pizzu pokřikl, jak chtějí propéct maso (začínalo to: "Ragazzi..." což je vlastně "Kluci"). Když mi paní - manželka kuchaře, donesla pití, tak jsem jí řikala, že můžeme mluvit italsky, tak sme chvilku kecali o Itálii, ona je Češka, ale jsou někde od Verony, že už tam prý dlouho nebyli...
A pak pasta. Byla myslím, fakt domácí, akorát tak aldente, omáčka skvělá. Jasně, ona puttanesca asi není vrcholem kuchařského umu, ale moc jsem si pochutnala (a po očku koukala, co mají pánové vedle a vypadalo to velice dobře). Fakt jsem se chvilku cítila zas jako u moře :). Ceny odpovídají italské trattorii, resp, když si to přepočítáte na eura, tkze cajk :). Určitě tam co nejdřív půjdu zas, musím vyzkoušet jakou mají pizzu. Hrozně moc se mi tam líbil, personál úžasně příjemný a prostě pravá italská atmosféra. A ve vnitrobloku je zahrádka, takže v létě to bude úplně boží (navíc dělají aperol spritz a mají i sambucu :)). 


Al Tagliere tedy rozhodně doporučuji! 

V Al Tagliere jsem byla ještě dvakrát. Jednou v létě, bylo to velice příjemné posezení a zase super linguini s krevetami a pak ještě jednou na pizze, která byla taky dobrá. Byla jsem tam s Italem, takže italiano approved ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...