středa 29. června 2016

18.-22.den, Tropea a zpět do ČR, 8.-11.6.2016

Další dny, jak jsem psala, klasika, pláž, odpočinek, pláž, restaurace, bar....nic speciálního, nebo už jsem to zapomněla (stejně ještě určitě vydám článek se vším, co jsem zapomněla) :) Depka z toho, že se blíží odjezd a ještě větší depka z toho, jak budu táhnout ten kufr. Jsem naštěstí chytrá horákyně, tak jsem ty nejvíc těžké předměty naházela do kabely přes rameno, že se kufr dal nést v ruce "celkem v pohodě", ale stejně se o mě pořád pokoušel infarkt. Takže poslední den jsem ještě rychle skočila na snídani a vydala se chytit vlak směr Lamezia Terme. Odtud s Ryanairem do Bergama, kde jen dvě hodinky času na Wizzaiří let do Prahy. Obojí jsem prospala a zdálo se mi to jaksi krátké. A arrivederci Itálie....
A arrivederci bude presto! Jsem takový blázen, že mi totiž stojí za to, se tam za dva týdny vypravit zase, přiletět do Říma, potulovat se po něm, v noci jet nočním vlakem do Tropey, tam strávit dvě noci a pak zase zpátky do Prahy. Asi nejsem normální. Ale...no Tropea mě chytla za srdce...a nejen těma úžasnýma plážema...

Trattoria něco jako Colpi Uvi nebo tak :D



Tartuffo di Pizzo...zmrzlina s tekutou čokoládou uvnitř...abych řekla pravdu, bylo to na mě moc velký a prostě obyč zmrzlina...příště si na něj asi zajedu přímo do Pizza...tohle teda né. 



Úžasná zmrzlina ze zmrzlinářství La Novitá, doporučuju příchuť Peccato di Gola


Tady jsem bydlela...z kláštera udělali B&B, pár schodů od pláže, pár kroků do centra

Zase La Villeta, fileja s mušlema a fazolema tuším, zajímavé a velice chutné

Jak jinak než mečoun...po sicilsku...

Můj oblíbený bar...tady jsem konečně pochopila, co znamená to, že je sklenice nebo lahev bucata...že tam je díra, kterou to pití teče ven...ne, že vy pijete tak rychle a moc :) Oni totiž jak jsem si všimla, jsou zvyklí všechno ucucávat a nechápou, že někdo vypije tři, čtyři drinky za večer jako já, starej alkoholik :D


Konečně jsem jednou viděla východ slunce! Hned se mi vybavil úryvek z písničky od mého milého Fedeze...."Ora voglio gridare fortissimo, la vita fa schifo, panorama e bellisimo... ...who knew my heart could beat so quick, my life I gave for this, don't care what anybody sees, I know I'm doing this for me...it's a beautiful disaaasteeeer..."  






Takový ty bílý nudličky, to je potěr! Och, jak kruté...a lahodné!

Špagety s humrem...poněkud zklamání, ptze toho humra tam bylo tak na čajovou lžičku...a horkotěžko se doloval z krunýře...na to, že tato restaurace Carpe Diem je na tripadvisoru vysoko, byla jsem poněkud zklamaná. Všichni italové si tam dávali pizzu, tak jsem to asi měla udělat taky...

Nechtěla jsem tartuffo, tak jsem si dala prý domácí tiramisu...nahoře studený, ale dole uplně horký! jinak by bylo dobrý



Jo, v ČR se holt nestává, že pod účtem z restaurace najdete číslo na číšníka :/ Každopádně to čislo mi nějak nefungovalo :D Taky dobře :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...