úterý 18. dubna 2017

Druhé dny v Itálii

Byli jsme u kadeřnice. Zatím pořád nějak nemůžu vstřebat, jak jsou tu všichni hodní. Jasně že náš zákazník, náš pán, ale stejně. Všichni usměvaví a v pohodě. I pokladní v supermarketu! 
Jedno odpoledne procházka o samotě...a takový to..sakra, já jsem fakt v Itálii, to není možný...a není možný, že to šlo tak lehce zatím všechno. Až teďka jsem si četla na netu zkušenosti jiných holek, převážně teda z GB...a nevím. Buď jsem měla mega štěstí na rodinu anebo že mám už něco odžito, tři roky jsem dělala brutálně stresující práci...je to tu pohodička...sice teda tím, že jsme se našli sami na netu, nemáme žádný psaný podmínky, nedodržujeme takový ty pravidla a všechno je jen per hubam, tu je takové neviditelné ale a pozor, ale nemám nejmenší důvod se nějak znepokojovat. Kdyby něco, tak prostě sbalim kufřík a odjedu..











Oběd u babičky. Která je rumunka..zelí jak u nás, špenát jak u nás, bramborová kaše jak u nás, maso lepší než u nás :D měla jsem z toho trošku strach, ptze mi přišlo, že si myslí, že ji nemůžu nahradit, ale nakonec to proběhlo úplně v pohodě s typickým: "Jez, jez...chceš ještě přidat tohle?"
Večer jsme pak připravily věci na aperitivo a přišly dvě Matčiny kamarádky. Byly děsně milý, říkaly mi, že umím dobře italsky, nicméně jak mluvily všechny tři, rozuměla jsem velký kulový.


Jeden den jsme si taky udělali výlet do Peschiera del Garda. Je neuvěřitelný jak tady je už 25 stupňů. Cestou jsme se stavili do Santuario Madonna del Frassino. Krásný kostel s krásnou legendou a spoustou zázraků (prý). Navečer jsem se šla projít a když jsem se vracela, skoro jsem vrazila do nich, kteří se šli taky projít a tak jsme se ještě zastavili na aperitivo.









Na květnou neděli jsme šli do kostela. Teda oni se mě zeptali, jestli jdu taky a já samozřejmě souhlasila. Šla jsem se převlíct do džínů..když jsem je pak viděla nastrojený, tak sem rychle utíkala vzít si aspoň černý tenisky a trošku elegantnější kabát. Nebylo to špatný, i když jediný, co jsem rozuměla bylo Gesù :D hrála tam živá hudba na kytaru a klavír a zpívali hezký písničky...bylo to celé takové meditativní...a to když jsme si se všema okolníma lidma podávali s úsměvem a "pace" (=mír) ruku...pak jsme si ještě vzali olivovou ratolest pro štěstí a blahobyt a dom. Večer jsme měli mořského vlka...mňam.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...